Kalite Politikamız

Kalite Politikamız

Kalite Politikamız

Çaba Hotel olarak  temel politikamız, ilişki içinde olduğumuz kişi,kuruluş ve kurumlara beklentileri doğrultusunda en mükemmel hizmeti sunmak,kendimizi sürekli iyileştirmek, yenilemek ve bu yolla işletmemizin  itibarını korumak ve yükseltmektir.

Çaba Hotel, profesyonel ve inovatif yaklaşımıyla müşteri memnuniyetini üst düzeyde tutarken, güvenli ve sağlıklı hizmet  olgusunu temel bir ihtiyacın, çok daha ötesinde değerlendirerek, 
gerekli tüm önlemleri en üst seviyede alarak misafirlerimizi ağırlamaktadır.

Çaba Hotel olarak amacımız,müşteri memnuniyetini en üst düzeyde sağlamaktır. Müşteri memnuniyetinin ölçülmesi ve müşteri beklentilerinin değerlendirilmesi geleceğe yönelik
iyileştirmeler için kaynak kabul edilir.Her konuda müşteriyi yönlendirmek,bilgilendirmek ,çözüm üretmek,müşterinin sorunlarına sahip çıkmak verilen hizmetin kapsamındadır.Bu anlamda 
müşterilerimize en iyi hizmeti sunabilmek için,yetişmiş,konusunda deneyimli,kalite politikasını benimseyen,sürekli kendisini yenileyen, emeğe ve insana saygılı profesyonel personelle çalışmayı ilke edindik

Çaba Hotel, müşterilerine daha iyi hizmet verebilmek için teknolojik ve çağın gerektirdiği tüm yenilikleri takip ederek imkanları dahilinde uygulamaktadır.

Çaba Hotel, çalışanlarının memnuniyetini sağlayarak onlara önem veren bir işletme olma amacını da hedefler . Personelinin,  işletmesinden, güvence ve gurur duyması için gerekli 
önlemleri alır ve öncelikle eğitim amaçlı olmak üzere gerekli kaynakları sağlar.Bu doğrultuda hizmet ve kalite politikamızı geliştirmek ve birlikte büyümektir hedefimiz.